Ik wil mijn abonnement (gedeeltelijk) opzeggen. Hoe doe ik dat?
Jammer dat je wilt opzeggen! Je hoeft ons niet te vertellen waarom je wilt opzeggen, maar we zijn wel heel erg blij met je feedback. Misschien kunnen we er in overleg toch nog samen uitkomen.
Graag ontvangen we je gegevens, zodat we je kunnen verifiëren als klant. Denk dan aan je klantnummer, het adres waar wij leveren, je freedom mailaccount, etc. We kunnen je vragen om extra gegevens voordat we overgaan tot het wijzigen of stop zetten van je abonnement. Wil je ons daarnaast ook laten weten welke dienst(en) je wilt opzeggen? Stuur een mail met je verzoek en alle gegevens naar helpdesk@freedomnet.nl.
Wanneer je ons hebt gemaild zullen we het verzoek tot opzegging zo snel mogelijk aan je bevestigen. Over het terugsturen van apparatuur (bijvoorbeeld je TV-kastje of modem) zullen we je verder per mail en/of telefoon informeren. Ook over de eindafrekening ontvang je van ons nader informatie.
Ik wil opzeggen, maar ik zit nog in het eerste jaar van mijn abonnement. Wat nu?
Bij Freedom sluit je een internetabonnement af voor de duur van een jaar. Na dat eerste jaar loopt het abonnement door maar kun je maandelijks opzeggen. Als je wilt opzeggen binnen het eerste jaar, dan moet daarvoor een goede reden bestaan. We kunnen abonnementskosten bij je in rekening brengen. Neem contact met ons op via de mail (helpdesk@freedomnet.nl) om met ons te overleggen over de mogelijkheden.
Ik heb net besteld, maar heb me bedacht. Kan ik mijn bestelling annuleren?
Wanneer kan ik gebruik maken van de 14 dagen bedenktermijn (het herroepingsrecht)?
Lees op deze pagina over het herroepingsrecht en onder welke voorwaarden je gebruik kunt maken van de 14 dagen bedenktermijn.
Wat is het adres waar ik mijn hardware naartoe kan sturen?
Heb je van ons de vraag gekregen om hardware terug te sturen? Dan kan je deze kostenloos opsturen naar het volgende adres:
BNS Data Logistics
Retouren
Antwoordnummer 42
4100 VP Vianen
Retouren kunnen alleen vanaf PostNL locaties worden verstuurd.