Ik heb twee e-mails ontvangen over het aflopen van mijn (Founding Member) e-mail account, klopt dat wel?
We hebben deze e-mail verstuurd naar zowel je @freedom.nl adres als het contact e-mail adres. Zodat we er zeker van zijn dat deze e-mail je bereikt.
Wanneer wordt mijn e-mailaccount beëindigd als ik niet verleng?
Dat is nog niet bekend. Je krijgt in ieder geval nog bericht voordat je account definitief wordt beëindigd.
Wanneer vindt de incasso plaats?
Na het verlengen ontvang je een factuur. Daarop vind je de afschrijvingsdatum.
Ik heb meerdere e-mailaccounts, kan ik deze samenvoegen?
Je kunt nu meerdere (Founding Member) e-mailaccounts samen voegen onder een internetabonnementen. Een Freedom (Founding Member) account met een internetabonnement kant tot 5 @freedom.nl adressen bevatten.
Dit is het eerste bericht dat ik van Freedom ontvang, hoe zit dat?
Wij melden onze leden/klanten niet ongevraagd aan op onze nieuwsbrief. Je kan al onze nieuwsbrieven teruglezen op deze pagina. Hier kan je je ook aanmelden op onze nieuwsbrief.
Ik heb de e-mail voor het verlengen nog niet gehad / ik heb de e-mail voor het verlengen voor maar 1 account ontvangen?
De e-mail voor het verlengen versturen wij uit in groepen. Mocht je de e-mail nog niet gehad hebben, dan krijg je deze binnenkort. Dank voor je geduld!
Ik wil nog niet overstappen op Freedom internet, wat moet ik nu doen?
Als je je @freedom.nl e-mail adres wilt behouden, dan raden we aan te verlengen. Mocht je later internet afnemen, dan krijg je de kosten voor het verlengen, na rato terug.
Wat moet ik doen als ik niet wil verlengen?
Bij je Founding Membership, kreeg je een jaar mee-kijk-vrije e-mail. Het abonnement zal niet automatisch verlengd worden. Je hoeft dus niks te ondernemen om het abonnement af te laten lopen.